Innowacje i trendy w zakresie nowoczesnych opakowań do żywności.
Opis bibliograficzny
Innowacje i trendy w zakresie nowoczesnych opakowań do żywności. [AUT.] KAMIL WILCZYŃSKI, KLAUDIA KAŁWA. W: Marketing XXI wieku : Konsument - Komunikacja - Przewaga konkurencyjna / redakcja naukowa mgr Monika Ratajczyk Lublin 2019, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie Wydział Ekonomiczny Uniwerystetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, s. 93-104, il., bibliogr., streszcz, 978-83-65046-10-9.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Zobacz wydawnictwo nadrzędne Marketing XXI wieku : Konsument - Komunikacja - Przewaga konkurencyjna / redakcja naukowa mgr Monika Ratajczyk, s. 93-104
Wydawca:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie Wydział Ekonomiczny Uniwerystetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Rok: 2019
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca monograficzna
Identyfikatory
ISBN: 978-83-65046-10-9
BPP ID: (59, 45173) wydawnictwo zwarte #45173
Metryki
20,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.
Informacje dodatkowe
| Liczba arkuszy wydawniczych: | 0.50 |
|---|---|
| Rekord utworzony: | 10 maja 2019 08:05 |
| Ostatnia aktualizacja: | 23 września 2019 10:56 |