The role of food product features in the purchase process by consumer generation X and Y.
Opis bibliograficzny
The role of food product features in the purchase process by consumer generation X and Y. [AUT.] MAREK ANGOWSKI. W: Eurasian Business Perspectives. Proceedings of the 24th Eurasia Business and Economics Society Conference / (eds.) Mehmet Huseyin Bilgin, Hakan Danis, Ender Demir, Ugur Can Cham, 2019, Springer, s. 13-25, il., bibligr., sum, 978-3-030-18651-7. DOI: 10.1007/978-3-030-18652-4_2
Szczegóły publikacji
Źródło:
Wydawca:
Springer
Rok: 2019
Język: Angielski
Charakter formalny: Referat zjazdowy konferencji miedzynarodowej
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Liczba arkuszy wydawniczych: | 0.70 |
---|---|
Rekord utworzony: | 12 czerwca 2019 09:15 |
Ostatnia aktualizacja: | 13 sierpnia 2019 00:09 |
Linki zewnętrzne
DOI
10.1007/978-3-030-18652-4_2
Strona WWW
https://link.springer.com/chapter/10.10…
Identyfikatory
ISBN: 978-3-030-18651-7
e-ISBN: 978-3-030-18652-4
ISSN: 2364-5067
e-ISSN: 2364-5075
BPP ID: (59, 45367) wydawnictwo zwarte #45367
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.