Wykorzystanie lateralnych działań marketingowych w procesie kształtowania wizerunku produktów spożywczych –ujęcie modelowe.
Opis bibliograficzny
Wykorzystanie lateralnych działań marketingowych w procesie kształtowania wizerunku produktów spożywczych –ujęcie modelowe. [AUT.] SEBASTIAN BIAŁOSKURSKI. W: "Nauka dla zrównoważonego rozwoju i biogospodarki”- Międzynarodowa Konferencja Naukowa połączona z Jubileuszem 75-lecia Wydziału Agrobioinżynierii, Lublin, 12 -13.06.2019 r s.122, bibliogr. Lublin 2019, [b.w].
Szczegóły publikacji
Źródło:
"Nauka dla zrównoważonego rozwoju i biogospodarki”- Międzynarodowa Konferencja Naukowa połączona z Jubileuszem 75-lecia Wydziału Agrobioinżynierii, Lublin, 12 -13.06.2019 r, s.122
Wydawca:
[b.w]
Rok: 2019
Język: Polski
Charakter formalny: Poster - streszczenie
Typ MNiSW/MEiN: inne
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 18 czerwca 2019 14:32 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 17 grudnia 2021 02:35 |
Identyfikatory
BPP ID: (59, 45487) wydawnictwo zwarte #45487
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.