Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Modeling and forecasting the proportion of female graduates from major subjects: education, engineering and engineering trades, information and communication technology and agriculture in Poland.

Opis bibliograficzny

Modeling and forecasting the proportion of female graduates from major subjects: education, engineering and engineering trades, information and communication technology and agriculture in Poland. [AUT.] D. DOMAGAŁA. W: ICERI Proceedings:11th International Conference of Education, Research and Innovation: Seville 2018 s. 10253-10257. Seville 2018, IATED Academy, 978-84-09-05948-5. DOI: 10.21125/iceri.2018.0930
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
ICERI Proceedings:11th International Conference of Education, Research and Innovation: Seville 2018, s. 10253-10257
Wydawca:
IATED Academy
Rok: 2018
Język: Angielski
Charakter formalny: Streszczenie zjazdowe konferencji międzynarodowej
Typ MNiSW/MEiN: inne

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:7 listopada 2019 13:41
Ostatnia aktualizacja:7 listopada 2019 13:59

Identyfikatory

ISBN: 978-84-09-05948-5
ISSN: 2340-1095
BPP ID: (59, 46145) wydawnictwo zwarte #46145

Metryki

0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się