The core of new food products and the perception of the products by final buyers.
Opis bibliograficzny
The core of new food products and the perception of the products by final buyers. [AUT.] SEBASTIAN BIAŁOSKURSKI, GRZEGORZ WESOŁOWSKI. W: Proceedings of the 32nd International Business Information Management Association Conference (IBIMA) : Vision 2020 Sustainable Economic Development and Application of Innovation Management from Regional expansion to Global Growth. Editor Khalid S. Soliman. 15-16 November 2018, Seville Spain Seville 2018, IBIMA, s. 4807-4814, il., bibliogr., sum, 978-0-9998551-1-9.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Proceedings of the 32nd International Business Information Management Association Conference (IBIMA) : Vision 2020 Sustainable Economic Development and Application of Innovation Management from Regional expansion to Global Growth . Editor Khalid S. Soliman. 15-16 November 2018, Seville Spain, s. 4807-4814
Wydawca:
IBIMA
Rok: 2018
Język: Angielski
Charakter formalny: Referat zjazdowy konferencji miedzynarodowej
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 28 listopada 2019 10:04 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 10 czerwca 2021 11:24 |
Identyfikatory
ISBN: 978-0-9998551-1-9
BPP ID: (59, 46194) wydawnictwo zwarte #46194
Metryki
15,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.