Ocena świadomości wpływu sztucznej inteligencji na życie konsumentów (Assessment of awareness of artificial intelligence impact on the life of consumers)
Opis bibliograficzny
Ocena świadomości wpływu sztucznej inteligencji na życie konsumentów (Assessment of awareness of artificial intelligence impact on the life of consumers). [AUT.] DOMINIKA PRUŚ, MONIKA STOMA, AGNIESZKA DUDZIAK. W: Wybrane zagadnienia z zakresu przemysłu spożywczego oraz zarządzania i inżynierii produkcji. T. 1 / pod red. Marka Babicza i Kingi Kropiwiec-Domańskiej Lublin 2020, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, s. 79-86, il., bibliogr., streszcz.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Wydawca:
Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
Rok: 2020
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca monograficzna
Open Access
Tryb dostępu: witryna wydawcy Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: Creative Commons - Uznanie Autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych (CC-BY-NC-ND) Czas udostępnienia: w momencie opublikowania
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 2 listopada 2020 08:43 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 26 października 2021 13:49 |
Linki zewnętrzne
PBN
6177eb2b2467f07e3b69b061
Strona WWW
https://wydawnictwo.up.lublin.pl/files/…
Identyfikatory
e-ISBN: 978-83-7259-326-9
BPP ID: (59, 46945) wydawnictwo zwarte #46945
Metryki
20,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.