Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Jakość jako determinanta wartości pasażerskich usług lotniczych.

Opis bibliograficzny

Jakość jako determinanta wartości pasażerskich usług lotniczych. [AUT.] JOANNA HAWLENA. W: Sektor lotniczy w erze transformacji społecznej i technologicznej. Redakcja naukowa Paweł Zagrajek Warszawa 2020, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, s. 183-207, i., bibliogr, 978-83-8030-358-4.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Sektor lotniczy w erze transformacji społecznej i technologicznej. Redakcja naukowa Paweł Zagrajek, s. 183-207
Wydawca:
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Rok: 2020
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca monograficzna

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:2 lutego 2021 14:03
Ostatnia aktualizacja:2 lutego 2021 14:03

Identyfikatory

ISBN: 978-83-8030-358-4
BPP ID: (59, 47258) wydawnictwo zwarte #47258

Metryki

20,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się