Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

The CSI Method for testing service QA at petrol stations.

Opis bibliograficzny

The CSI Method for testing service QA at petrol stations. [AUT.] AGNIESZKA DUDZIAK, WIOLETA SYGACZ, [AUT. KORESP.] KATARZYNA ŁYP-WROŃSKA. W: Quality challenges pod redakcją: Joanna M. Dziadkowiec i Magdalena Niewczas-Dobrowolska Poznań 2022, Wydawnictwo Rys Tomasz Paluszyński, s. 49-70, bibliogr., streszcz., sum, 978-83-67287-33-3.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Quality challenges pod redakcją: Joanna M. Dziadkowiec i Magdalena Niewczas-Dobrowolska, s. 49-70
Wydawca:
Wydawnictwo Rys Tomasz Paluszyński
Rok: 2022
Język: Angielski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca monograficzna

Streszczenia

Research background: Quality is about fulfilling customer expectations. Service quality is an important element in the functioning of a company, in this case a petrol station. Purpose of the article: The aim of this study is to research the level of consumer satisfaction using the Customer Satisfaction Index (CSI) method on the basis of petrol stations. Methods: On the basis of the questionnaire, the CSI index was calculated, which uses ratings and weights, i.e. the importance of individual characteristics relating to the petrol station. The subjects of the survey were respondents of different ages, living in different areas, with different educational backgrounds, with different driving status, filling up with different types of fuel, driving different numbers of kilometres, taking different routes and using different cars. A group of 170 people took part in the survey. Findings & Value added: Consumer satisfaction surveys make it possible to show the strengths and weaknesses of the operation petrol stations. This allows these organisations to control factors and continuously improve the quality ofthe services they offer.

Identyfikatory

ISBN: 978-83-67287-33-3
BPP ID: (59, 48927) wydawnictwo zwarte #48927

Metryki

20,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:8 listopada 2022 08:49
Ostatnia aktualizacja:5 marca 2025 11:20

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się