Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Rozwój aplikacji fitness i dietetycznych w obliczu pandemii COVID-19.

Opis bibliograficzny

Rozwój aplikacji fitness i dietetycznych w obliczu pandemii COVID-19. [AUT.] AGNIESZKA WOŹNIAK, JAKUB ISKRA, KACPER POFELSKI, KLAUDIA RĘCŁAWOWICZ, PAWEŁ ŻÓŁKIEWSKI, PIOTR STANEK. W: Marketing okiem młodych naukowców / redakcja Agnieszka Bojanowska Lublin 2023, Politechnika Lubelska, s. 89-97, il., bibliogr., sum, 978-83-7947-572-8.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Marketing okiem młodych naukowców / redakcja Agnieszka Bojanowska, s. 89-97
Wydawca:
Politechnika Lubelska
Rok: 2023
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca monograficzna

Streszczenia

Nie da się ukryć, że pandemia COVID-19 zmieniła realia branży fitness oraz si- łowni. Wraz z lockdownami wzrosło zapotrzebowanie na aktywność fizyczną uprawia- ną w miejscu zamieszkania bez bezpośredniej pomocy trenera lub specjalistycznego sprzętu. Obecnie możemy śmiało stwierdzić, że czas ten wprowadził zmiany wżyciu ludzi na stałe. Wzrósł poziom digitalizacji społeczeństwa oraz zakorzenił się nowy standard pracy zdalnej lub hybrydowej. Zmieniły się również zachowania żywienio- we. Istotne zmiany zaszły między innymi na rynku aplikacji fitnessowych. Aplikacje z kategorii zdrowia i fitnessu wygenerowały 2,5 miliarda pobrań w 2021 r. – znacznie powyżej poziomów sprzed pandemii i te wyniki utrzymują się nadal. Szacuje się, że globalny rynek aplikacji fitness osiągnął 4,4 miliarda USD wroku 2020 r. i ma wzro- snąć o 21,6% CAGR w latach 2021–2028. Jednak jednym z największych problemów, z jakimi borykają się aplikacje treningowe, jest trudność w utrzymaniu zaangażowa- nia użytkowników oraz bezpieczeństwo trenującego. Implementowane są w tym celu odpowiednie narzędzia, aczkolwiek deweloperzy powinni słuchać swoich użytkowni- ków i dostosowywać się do ich potrzeb i pragnień. Obecnie znaleźliśmy się w sytuacji win-win, kiedy obie strony są wygrane. Ale trzeba jeszcze te trendy utrzymać, wczym może pomóc moda na „bycie fit”. Celem niniejszego rozdziału jest określenie efektu globalnych lockdownów w trakcie pandemii COVID-19 na aktywność społeczeństwa i rozwój aplikacji w ramach kategorii fitness i dietetycznych

Open Access

Tryb dostępu: inne Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: Creative Commons - Uznanie Autorstwa - Na Tych Samych Warunkach (CC-BY-SA) Czas udostępnienia: w momencie opublikowania

Identyfikatory

ISBN: 978-83-7947-572-8
BPP ID: (59, 50023) wydawnictwo zwarte #50023

Metryki

20,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:25 marca 2024 14:58
Ostatnia aktualizacja:25 marca 2024 14:58

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się