Konkurencja reklamowa.
Opis bibliograficzny
Konkurencja reklamowa. [AUT.] CZESŁAW MATUSEWICZ. W: Możliwości poprawy konkurencyjności agrobiznesu / pod red. nauk. Mieczysława Adamowicza i Dionizego Niezgody Lublin, Wydawnictwo Akademii Rolniczej, 2000, S. 278-284, il., streszcz., sum.,Zbiór referatów IV Międzynarodowej Konferencji Naukowej zorganizowanej we wrześniu 2000 r. w Lublinie, 83-7259-054-0.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Możliwości poprawy konkurencyjności agrobiznesu / pod red. nauk. Mieczysława Adamowicza i Dionizego Niezgody, S. 278-284
Wydawca:
Wydawnictwo Akademii Rolniczej, 2000
Rok: 2000
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 9 lipca 2007 00:32 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 02:53 |
Identyfikatory
ISBN: 83-7259-054-0
BPP ID: (59, 7463) wydawnictwo zwarte #7463
PBN ID (hist.): 7463
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.