Marketing w ogrodnictwie.
Opis bibliograficzny
Marketing w ogrodnictwie. [AUT.] MARIA OCHAŁ. W: Marketing w ogrodnictwie : IV Ogólnopolska Konferencja Ogrodnicza, Lublin, 12-13 grudnia 2001. - Lublin, Akademia Rolnicza Katedra Ekonomiki Rolnictwa, 2001. - S. 13-18.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Marketing w ogrodnictwie : IV Ogólnopolska Konferencja Ogrodnicza, Lublin, 12-13 grudnia 2001,
Wydawca:
Akademia Rolnicza Katedra Ekonomiki Rolnictwa, 2001. - S. 13-18
Rok: 2001
Język: Polski
Charakter formalny: Polski Referat Zjazdowy
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 9 lipca 2007 00:32 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 02:56 |
Identyfikatory
BPP ID: (59, 8385) wydawnictwo zwarte #8385
PBN ID (hist.): 8385
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.