Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Marketing w ogrodnictwie.

Opis bibliograficzny

Marketing w ogrodnictwie. [AUT.] MARIA OCHAŁ. W: Marketing w ogrodnictwie : IV Ogólnopolska Konferencja Ogrodnicza, Lublin, 12-13 grudnia 2001. - Lublin, Akademia Rolnicza Katedra Ekonomiki Rolnictwa, 2001. - S. 13-18.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Marketing w ogrodnictwie : IV Ogólnopolska Konferencja Ogrodnicza, Lublin, 12-13 grudnia 2001,
Wydawca:
Akademia Rolnicza Katedra Ekonomiki Rolnictwa, 2001. - S. 13-18
Rok: 2001
Język: Polski
Charakter formalny: Polski Referat Zjazdowy
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:9 lipca 2007 00:32
Ostatnia aktualizacja:12 września 2017 02:56

Identyfikatory

BPP ID: (59, 8385) wydawnictwo zwarte #8385
PBN ID (hist.): 8385

Metryki

0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się