Nowoczesna strategia marketingowa : aspekty strukturalne i procesowe.
Opis bibliograficzny
Nowoczesna strategia marketingowa : aspekty strukturalne i procesowe. [AUT.] AGNIESZKA BARUK. Warszawa, Wydaw. Nauk. PWN, 2002, 297 s, Bibliogr, 83-01-13641-3.
Szczegóły publikacji
Źródło:
297 s.
Wydawca:
Wydaw. Nauk. PWN, 2002
Rok: 2002
Język: Polski
Charakter formalny: Książka w języku polskim
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 9 lipca 2007 00:32 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 02:59 |
Identyfikatory
ISBN: 83-01-13641-3
BPP ID: (59, 9316) wydawnictwo zwarte #9316
PBN ID (hist.): 9316
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.