Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Nowoczesna strategia marketingowa : aspekty strukturalne i procesowe.

Opis bibliograficzny

Nowoczesna strategia marketingowa : aspekty strukturalne i procesowe. [AUT.] AGNIESZKA BARUK. Warszawa, Wydaw. Nauk. PWN, 2002, 297 s, Bibliogr, 83-01-13641-3.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
297 s.
Wydawca:
Wydaw. Nauk. PWN, 2002
Rok: 2002
Język: Polski
Charakter formalny: Książka w języku polskim
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:9 lipca 2007 00:32
Ostatnia aktualizacja:12 września 2017 02:59

Identyfikatory

ISBN: 83-01-13641-3
BPP ID: (59, 9316) wydawnictwo zwarte #9316
PBN ID (hist.): 9316

Metryki

0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się