Orientacja marketingowa w kreowaniu konkurencyjności obszarów wiejskich.
Opis bibliograficzny
Orientacja marketingowa w kreowaniu konkurencyjności obszarów wiejskich. [AUT.] ADAM WŁODARCZYK. W: Wykorzystanie lokalnych i regionalnych czynników w społeczno-gospodarczej aktywizacji obszarów wiejskich. Międzynarodowa Konferencja Naukowa. Szczecin - Kopenhaga - Niechorze, 2000, 24.06 - 29.06. T. 2 S. 347-356, il., bibliogr., streszcz., sum. [Poznań], Wydaw. AR, 2002, 83-915591-7-3.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Wykorzystanie lokalnych i regionalnych czynników w społeczno-gospodarczej aktywizacji obszarów wiejskich. Międzynarodowa Konferencja Naukowa. Szczecin - Kopenhaga - Niechorze, 2000, 24.06 - 29.06. T. 2, S. 347-356
Wydawca:
Wydaw. AR, 2002
Rok: 2002
Język: Polski
Charakter formalny: Polski Referat Zjazdowy
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 9 lipca 2007 00:32 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 03:01 |
Identyfikatory
ISBN: 83-915591-7-3
BPP ID: (59, 9773) wydawnictwo zwarte #9773
PBN ID (hist.): 9773
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.