Analiza jakości usług biur podróży województwa lubelskiego za pomoca metody Servqual.
Opis bibliograficzny
Analiza jakości usług biur podróży województwa lubelskiego za pomoca metody Servqual. [AUT.] JULIA WOJCIECHOWSKA-SOLIS. Zesz. Nauk. Uniw. Szczec. Ekonom. Probl. Usług 2012 Nr 96 (723) s. 311-323, il., sum.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług 2012 Nr 96 (723), s. 311-323
Rok: 2012
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 25 czerwca 2013 13:37 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:21 |
Linki zewnętrzne
Strona WWW
http://www.wzieu.pl/?y=4502&yy=6591&yyy…
Identyfikatory
BPP ID: (46, 30563) wydawnictwo ciągłe #30563
PBN ID (hist.): 30563
Metryki
6,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.