Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Analiza widoczności billboardów reklamowych.

Opis bibliograficzny

Analiza widoczności billboardów reklamowych. [AUT.] SZYMON CHMIELEWSKI, TADEUSZ J. CHMIELEWSKI. W: Kalejdoskop GIS, Tom 1 Warszawa, ESRI Polska Sp. z o. o., 2012, S. 32-33, il, 978-83-927725-1-4.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Kalejdoskop GIS, Tom 1, S. 32-33
Wydawca:
ESRI Polska Sp. z o. o., 2012
Rok: 2012
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:28 czerwca 2013 11:58
Ostatnia aktualizacja:12 września 2017 04:12

Identyfikatory

ISBN: 978-83-927725-1-4
BPP ID: (59, 30584) wydawnictwo zwarte #30584
PBN ID (hist.): 30584

Metryki

0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się