Buzz marketing and relationship marketing as contemporary instruments of creating relations with a customer.
Opis bibliograficzny
Buzz marketing and relationship marketing as contemporary instruments of creating relations with a customer. [AUT.] AGATA PALUCH, JAKUB CISZOWSKI, ANNA RODZEŃ. W: Współczesne problemy zarządzania i inżynierii produkcji : monografia naukowa / pod red. H. Pawlak, M. Stoma Lublin, Towarzystwo Wydawnictw Naukowych Libropolis, 7-16, il., bibliogr., streszcz, 978-83-63761-41-7.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Współczesne problemy zarządzania i inżynierii produkcji : monografia naukowa / pod red. H. Pawlak, M. Stoma, 7-16
Wydawca:
Towarzystwo Wydawnictw Naukowych Libropolis
Rok: 2014
Język: Angielski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca monograficzna
Identyfikatory
ISBN: 978-83-63761-41-7
BPP ID: (59, 40716) wydawnictwo zwarte #40716
PBN ID (hist.): 40716
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.
Informacje dodatkowe
| Liczba arkuszy wydawniczych: | 0.55 |
|---|---|
| Rekord utworzony: | 26 stycznia 2017 17:20 |
| Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 04:56 |