Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Co decyduje o wizerunku hipermarketów?- Wyniki badań empirycznych.

Opis bibliograficzny

Co decyduje o wizerunku hipermarketów?- Wyniki badań empirycznych. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. W: Usługi w rozwoju regionu - wybrane problemy : praca zbiorowa / pod red. nauk. Jana Karwowskiego Szczecin, Wydawnictwo printshop Artur Piskała, 2007, s. 149-156, streszcz., sum, 978-83-60397-11-4.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Usługi w rozwoju regionu - wybrane problemy : praca zbiorowa / pod red. nauk. Jana Karwowskiego, s. 149-156
Wydawca:
Wydawnictwo printshop Artur Piskała, 2007
Rok: 2007
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:21 października 2008 09:41
Ostatnia aktualizacja:12 września 2017 03:34

Identyfikatory

ISBN: 978-83-60397-11-4
BPP ID: (59, 19846) wydawnictwo zwarte #19846
PBN ID (hist.): 19846

Metryki

0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się