Co decyduje o wizerunku produktów spożywczych? – wyniki badań empirycznych.
Opis bibliograficzny
Co decyduje o wizerunku produktów spożywczych? – wyniki badań empirycznych. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. W: Partnerstwo i współpraca a kryzys gospodarczo-społeczny w Europie Środkowej i Wschodniej. T. 2 / pod red. Sławomira Partyckiego Lublin, Wydawnictwo KUL, 2010, s. 15-19, 978-83-7702-016-6.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Partnerstwo i współpraca a kryzys gospodarczo-społeczny w Europie Środkowej i Wschodniej. T. 2 / pod red. Sławomira Partyckiego, s. 15-19
Wydawca:
Wydawnictwo KUL, 2010
Rok: 2010
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 4 sierpnia 2011 11:18 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 03:55 |
Identyfikatory
ISBN: 978-83-7702-016-6
BPP ID: (59, 26030) wydawnictwo zwarte #26030
PBN ID (hist.): 26030
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.