Consumer awareness of innovative active and intelligent packaging in the food industry.
Opis bibliograficzny
Consumer awareness of innovative active and intelligent packaging in the food industry. [AUT.] MONIKA STOMA, AGNIESZKA DUDZIAK. W: Vi Konferencja Naukowa z cyklu " Nauka i Praktyka-Rolnictwo różne spojrzenia." Chełm, 7-8 czerwca 2022 s. 92. Chełm 2022, 978-837562-380-2.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Vi Konferencja Naukowa z cyklu " Nauka i Praktyka-Rolnictwo różne spojrzenia." Chełm, 7-8 czerwca 2022, s. 92
Rok: 2022
Język: Polski
Charakter formalny: Streszczenie zjazdowe konferencji krajowej
Typ MNiSW/MEiN: inne
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 8 czerwca 2022 15:37 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 9 listopada 2022 13:45 |
Identyfikatory
ISBN: 978-837562-380-2
BPP ID: (59, 48423) wydawnictwo zwarte #48423
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.