Czynniki determinujące wizerunek firmy jako pracodawcy.
Opis bibliograficzny
Czynniki determinujące wizerunek firmy jako pracodawcy. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. W: Public relations w zarządzaniu firmą / pod red. Dariusza Tworzydło i Tomasza Solińskiego Rzeszów, WSIiZ, 2004, S. 11-29, il, 83-87658-63-4.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Public relations w zarządzaniu firmą / pod red. Dariusza Tworzydło i Tomasza Solińskiego, S. 11-29, il.
Wydawca:
WSIiZ, 2004
Rok: 2004
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 2 sierpnia 2011 09:27 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 03:55 |
Identyfikatory
ISBN: 83-87658-63-4
BPP ID: (59, 26002) wydawnictwo zwarte #26002
PBN ID (hist.): 26002
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.