Dynamiczne kształtowanie strategii marketingowej firmy. Uwarunkowania strukturalne i procesowe.
Opis bibliograficzny
Dynamiczne kształtowanie strategii marketingowej firmy. Uwarunkowania strukturalne i procesowe. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. Toruń, Wydaw. Adam Marszałek, 2002, 301 s, Bibliogr, 83-7322-068-2.
Szczegóły publikacji
Źródło:
301 s.
Wydawca:
Wydaw. Adam Marszałek, 2002
Rok: 2002
Język: Polski
Charakter formalny: Książka w języku polskim
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 1 lipca 2009 14:14 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 03:41 |
Identyfikatory
ISBN: 83-7322-068-2
BPP ID: (59, 21755) wydawnictwo zwarte #21755
PBN ID (hist.): 21755
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.