Efektywność e-handlu dla europejskiego konsumenta w wirtualnej przestrzeni.
Opis bibliograficzny
Efektywność e-handlu dla europejskiego konsumenta w wirtualnej przestrzeni. [AUT.] JULIA WOJCIECHOWSKA-SOLIS. Handel Wewn. (Warsz.,1955) 2015 nr 6 (359) 194-204, il., bibliogr., streszcz., sum.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Handel Wewnętrzny 2015 nr 6 (359), 194-204
Rok: 2015
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Open Access
Tryb dostępu: inne Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: inna otwarta licencja Czas udostępnienia: w momencie opublikowania
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 16 marca 2016 11:17 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:24 |
Linki zewnętrzne
Strona WWW
http://ibrkk.pl/f/?handel_wew_6-2015.pdf
Identyfikatory
BPP ID: (46, 37637) wydawnictwo ciągłe #37637
PBN ID (hist.): 37637
Metryki
12,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.