Estimating outdoor advertising media visibility with voxel-based approach.
Opis bibliograficzny
Estimating outdoor advertising media visibility with voxel-based approach. [AUT.] SZYMON CHMIELEWSKI, PIOTR TOMPALSKI. Applied Geography 2017 Vol. 87 s. 1-13, il., bibliogr. DOI: 10.1016/j.apgeog.2017.07.007
Szczegóły publikacji
Źródło:
Applied Geography 2017 Vol. 87, s. 1-13
Rok: 2017
Język: Angielski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 6 października 2017 13:28 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 28 kwietnia 2021 08:21 |
Linki zewnętrzne
PBN
5ec00608ad49b31cced94cef
DOI
10.1016/j.apgeog.2017.07.007
Strona WWW
https://www.sciencedirect.com/science/a…
Identyfikatory
BPP ID: (46, 42543) wydawnictwo ciągłe #42543
Metryki
40,00
Punkty MNiSW/MEiN
3,117
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.