Formy motywowania pracowników i ich zastosowanie we współczesnych przedsiębiorstwach.
Opis bibliograficzny
Formy motywowania pracowników i ich zastosowanie we współczesnych przedsiębiorstwach. [AUT.] AGATA PALUCH, ANNA RODZEŃ. W: Rola zarządzania, marketingu i ekonomii we współczesnych przedsiębiorstwach = The role management, marketing and economy in modern companies / red. Mirosław Szala, Kinga Kropiwiec, Kamil Maciąg Lublin, Politechnika Lubelska, 6-15, il., bibliogr., streszcz., sum, 978-83-7947-042-6.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Rola zarządzania, marketingu i ekonomii we współczesnych przedsiębiorstwach = The role management, marketing and economy in modern companies / red. Mirosław Szala, Kinga Kropiwiec, Kamil Maciąg, 6-15
Wydawca:
Politechnika Lubelska
Rok: 2014
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa
Open Access
Tryb dostępu: inne Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: inna otwarta licencja Czas udostępnienia: w momencie opublikowania
Informacje dodatkowe
Liczba arkuszy wydawniczych: | 0.62 |
---|---|
Rekord utworzony: | 10 września 2015 10:02 |
Ostatnia aktualizacja: | 5 lipca 2019 12:26 |
Linki zewnętrzne
Strona WWW
http://bc.pollub.pl/Content/8590/ekonom…
Identyfikatory
ISBN: 978-83-7947-042-6
BPP ID: (59, 36120) wydawnictwo zwarte #36120
PBN ID (hist.): 36120
Metryki
5,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.