Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Geo - spatial problem of advertising billboards in urban landscape: Lublin (Poland) case study.

Opis bibliograficzny

Geo - spatial problem of advertising billboards in urban landscape: Lublin (Poland) case study. [AUT.] SZYMON CHMIELEWSKI, TADEUSZ J. CHMIELEWSKI, PIOTR TOMPALSKI, PIOTR WĘŻYK. W: Geodesign Summit Europe 2013, 19-20 September 2013, Geofort, Herwijnen, Netherlands [b.m.], [b.w.], 2013. - 3 s.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Geodesign Summit Europe 2013, 19-20 September 2013, Geofort, Herwijnen, Netherlands,
Wydawca:
[b.w.], 2013. - 3 s.
Rok: 2013
Język: Angielski
Charakter formalny: Referat zjazdowy konferencji miedzynarodowej
Typ MNiSW/MEiN: inne

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:28 kwietnia 2014 15:48
Ostatnia aktualizacja:12 września 2017 04:20

Identyfikatory

BPP ID: (59, 32616) wydawnictwo zwarte #32616
PBN ID (hist.): 32616

Metryki

0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się