Gis-based 3D visibility modeling of outdoor advertising in urban areas.
Opis bibliograficzny
Gis-based 3D visibility modeling of outdoor advertising in urban areas. [AUT.] SZYMON CHMIELEWSKI, DANBI LEE. W: 15th International Multidisciplinary Scientific Geoconferences SGEM 2015, Albena, Bulgaria, 18-24 June, 2015, 923-930, il., bibliogr., sum. DOI: 10.5593/SGEM2015/B22/S11.116 ISSN 1314-2704, 978-619-7105-35-3.
Szczegóły publikacji
Źródło:
15th International Multidisciplinary Scientific Geoconferences SGEM 2015, Albena, Bulgaria, 18-24 June, 2015, 923-930
Rok: 2015
Język: Angielski
Charakter formalny: Referat zjazdowy konferencji miedzynarodowej
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Liczba arkuszy wydawniczych: | 0.50 |
---|---|
Rekord utworzony: | 6 października 2015 18:21 |
Ostatnia aktualizacja: | 11 grudnia 2017 10:14 |
Identyfikatory
ISBN: 978-619-7105-35-3
BPP ID: (59, 36447) wydawnictwo zwarte #36447
PBN ID (hist.): 36447
Metryki
15,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.