Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Globalizacja : zbiorowa hegemonia mocarstw i korporacji transnarodowych a globalny marketing.

Opis bibliograficzny

Globalizacja : zbiorowa hegemonia mocarstw i korporacji transnarodowych a globalny marketing. [AUT.] DARIUSZ ELIGIUSZ STASZCZAK. Toruń, Wydawnictwo Adam Marszałek, 2007, 187 s, Bibliogr, 987-83-7441-463-0.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
187 s.
Wydawca:
Wydawnictwo Adam Marszałek, 2007
Rok: 2007
Język: Polski
Charakter formalny: Książka w języku polskim
Typ MNiSW/MEiN: praca monograficzna

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:5 września 2008 10:33
Ostatnia aktualizacja:12 września 2017 03:33

Identyfikatory

ISBN: 987-83-7441-463-0
BPP ID: (59, 19489) wydawnictwo zwarte #19489
PBN ID (hist.): 19489

Metryki

0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się