Instrumenty komunikacji marketingowej w budowaniu relacji z nabywcami finalnymi.
Opis bibliograficzny
Instrumenty komunikacji marketingowej w budowaniu relacji z nabywcami finalnymi. [AUT.] ANNA GOLISZEK. Mark. Rynek 2018 Nr. 4 s. 224-235, il., bibliogr., streszcz., sum.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Marketing i Rynek 2018 Nr. 4, s. 224-235
Rok: 2018
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Open Access
Tryb dostępu: otwarte czasopismo Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: inna otwarta licencja Czas udostępnienia: w momencie opublikowania
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 17 października 2018 11:53 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 6 lipca 2021 13:36 |
Linki zewnętrzne
PBN
5ec00522ad49b31cced88eab
Strona WWW
http://www.marketingirynek.pl/files/127…
Identyfikatory
BPP ID: (46, 44321) wydawnictwo ciągłe #44321
Metryki
9,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.