Internet i jego zastosowanie w działaniach marketingowych współczesnych przedsiębiorstw.
Opis bibliograficzny
Internet i jego zastosowanie w działaniach marketingowych współczesnych przedsiębiorstw. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. W: Zarządzanie firmą w społeczeństwie informacyjnym : materiały konferencji naukowej / pod red. Adama Stabryły S. 46-54, bibliogr., sum. Kraków, Wydaw. EJB, 2002.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Zarządzanie firmą w społeczeństwie informacyjnym : materiały konferencji naukowej / pod red. Adama Stabryły, S. 46-54
Wydawca:
Wydaw. EJB, 2002
Rok: 2002
Język: Polski
Charakter formalny: Polski Referat Zjazdowy
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 9 lipca 2007 00:32 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 03:07 |
Identyfikatory
BPP ID: (59, 11607) wydawnictwo zwarte #11607
PBN ID (hist.): 11607
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.