Kapitał osobowy determinantą skutecznego marketingu.
Opis bibliograficzny
Kapitał osobowy determinantą skutecznego marketingu. [AUT.] AGNIESZKA BARUK. Pr. Nauk. Akad. Ekon. Oskara Langego Wroc. 2000 nr 870 s. 392-405, il., bibliogr., streszcz., sum, Źródła sukcesów i porażek przedsiębiorstw. Aspekt strategiczny.Materiały konferencyjne. Karpacz, 18-20 października 2000.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu 2000 nr 870, s. 392-405, il., bibliogr., streszcz., sum.
Rok: 2000
Język: Polski
Charakter formalny: Polski Referat Zjazdowy
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 9 lipca 2007 00:32 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 02:55 |
Identyfikatory
BPP ID: (46, 8054) wydawnictwo ciągłe #8054
PBN ID (hist.): 8054
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.