Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Komunikacja marketingowa na rynku jagnięciny w Polsce - wyniki badań empirycznych.

Opis bibliograficzny

Komunikacja marketingowa na rynku jagnięciny w Polsce - wyniki badań empirycznych. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK, TOMASZ M. GRUSZECKI, ANNA SZYMANOWSKA. W: Koncepcje, metody i narzedzia współczesnego zarządzania : praca zbiorowa / pod red. Jana Pyki Katowice, Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział, 2011, S. 13-25, il., bibliogr, 978-83-85587-29-3.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Koncepcje, metody i narzedzia współczesnego zarządzania : praca zbiorowa / pod red. Jana Pyki, S. 13-25
Wydawca:
Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział, 2011
Rok: 2011
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:20 kwietnia 2012 14:14
Ostatnia aktualizacja:12 września 2017 04:01

Identyfikatory

ISBN: 978-83-85587-29-3
BPP ID: (59, 27681) wydawnictwo zwarte #27681
PBN ID (hist.): 27681

Metryki

0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się