Komunikacja marketingowa na rynku jagnięciny w Polsce - wyniki badań empirycznych.
Opis bibliograficzny
Komunikacja marketingowa na rynku jagnięciny w Polsce - wyniki badań empirycznych. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK, TOMASZ M. GRUSZECKI, ANNA SZYMANOWSKA. W: Koncepcje, metody i narzedzia współczesnego zarządzania : praca zbiorowa / pod red. Jana Pyki Katowice, Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział, 2011, S. 13-25, il., bibliogr, 978-83-85587-29-3.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Koncepcje, metody i narzedzia współczesnego zarządzania : praca zbiorowa / pod red. Jana Pyki, S. 13-25
Wydawca:
Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział, 2011
Rok: 2011
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 20 kwietnia 2012 14:14 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 04:01 |
Identyfikatory
ISBN: 978-83-85587-29-3
BPP ID: (59, 27681) wydawnictwo zwarte #27681
PBN ID (hist.): 27681
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.