Komunikacja marketingowa na wybranym rynku niszowym - wyniki badań empirycznych.
Opis bibliograficzny
Komunikacja marketingowa na wybranym rynku niszowym - wyniki badań empirycznych. [AUT.] ANNA IWANICKA. Handel Wewn. (Warsz.,1955) 2013, maj-czerwiec (A), Nr. 3 T. II Marketingowe sposoby kreowania wartości dla klienta 204-211, il., bibliogr., streszcz., sum.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Handel Wewnętrzny 2013, maj-czerwiec (A), Nr. 3 T. II Marketingowe sposoby kreowania wartości dla klienta, 204-211
Rok: 2013
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 9 kwietnia 2014 12:39 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:22 |
Identyfikatory
BPP ID: (46, 32556) wydawnictwo ciągłe #32556
PBN ID (hist.): 32556
Metryki
7,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.