Komunikacja wertykalna i horyzontalna w opiniach polskich pracowników – wyniki badań.
Opis bibliograficzny
Komunikacja wertykalna i horyzontalna w opiniach polskich pracowników – wyniki badań. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. Zesz. Nauk. Wyż. Szk. Bank. Pozn. 2011 Nr 34 Kompetencje pracownika a funkcjonowanie współczesnej organizacji s. 195-204 il., bibliogr.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu 2011 Nr 34 Kompetencje pracownika a funkcjonowanie współczesnej organizacji, s. 195-204 il., bibliogr.
Rok: 2011
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 25 kwietnia 2012 14:11 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:20 |
Identyfikatory
BPP ID: (46, 27754) wydawnictwo ciągłe #27754
PBN ID (hist.): 27754
Metryki
5,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.