Kontrola marketingowa w przedsiębiorstwie - teoria i praktyka.
Opis bibliograficzny
Kontrola marketingowa w przedsiębiorstwie - teoria i praktyka. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. Świat Mark. 2002 sierpień il., bibliogr., streszcz.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Świat Marketingu 2002 sierpień, il., bibliogr., streszcz.
Rok: 2002
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 9 lipca 2007 00:32 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:12 |
Linki zewnętrzne
Strona WWW
http://www.swiatmarketingu.pl/index.php…
Identyfikatory
BPP ID: (46, 11515) wydawnictwo ciągłe #11515
PBN ID (hist.): 11515
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.