Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Kreowanie wizerunku marki miejscowości o walorach uzdrowiskowych na przykładzie Nałęczowa.

Opis bibliograficzny

Kreowanie wizerunku marki miejscowości o walorach uzdrowiskowych na przykładzie Nałęczowa. [AUT.] JULIA WOJCIECHOWSKA-SOLIS. W: Współczesne problemy rozwoju turystyki w ujęciu regionalnym i lokalnym Toruń 2013, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, s. 99-110, il., bibliogr, 978-83-231-3190-8.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Współczesne problemy rozwoju turystyki w ujęciu regionalnym i lokalnym, s. 99-110
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika
Rok: 2013
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca monograficzna

Informacje dodatkowe

Liczba arkuszy wydawniczych:0.60
Rekord utworzony:2 czerwca 2014 15:14
Ostatnia aktualizacja:17 lutego 2020 12:37

Identyfikatory

ISBN: 978-83-231-3190-8
BPP ID: (59, 32738) wydawnictwo zwarte #32738
PBN ID (hist.): 32738

Metryki

5,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się