Kreowanie wizerunku marki miejscowości o walorach uzdrowiskowych na przykładzie Nałęczowa.
Opis bibliograficzny
Kreowanie wizerunku marki miejscowości o walorach uzdrowiskowych na przykładzie Nałęczowa. [AUT.] JULIA WOJCIECHOWSKA-SOLIS. W: Współczesne problemy rozwoju turystyki w ujęciu regionalnym i lokalnym Toruń 2013, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, s. 99-110, il., bibliogr, 978-83-231-3190-8.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Współczesne problemy rozwoju turystyki w ujęciu regionalnym i lokalnym, s. 99-110
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika
Rok: 2013
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca monograficzna
Informacje dodatkowe
Liczba arkuszy wydawniczych: | 0.60 |
---|---|
Rekord utworzony: | 2 czerwca 2014 15:14 |
Ostatnia aktualizacja: | 17 lutego 2020 12:37 |
Identyfikatory
ISBN: 978-83-231-3190-8
BPP ID: (59, 32738) wydawnictwo zwarte #32738
PBN ID (hist.): 32738
Metryki
5,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.