Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Lateralne produkty spożywcze a kształtowanie ich wizerunku — ujęcie modelowe.

Opis bibliograficzny

Lateralne produkty spożywcze a kształtowanie ich wizerunku — ujęcie modelowe. [AUT.] SEBASTIAN BIAŁOSKURSKI. Mark. Rynek 2020 Nr. 12 s. 19-31, il., bibliogr., streszcz., sum. DOI: 10.33226/1231-7853.2020.12.3
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Marketing i Rynek 2020 Nr. 12, s. 19-31
Rok: 2020
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:18 lutego 2021 14:48
Ostatnia aktualizacja:1 stycznia 2023 23:04

Identyfikatory

BPP ID: (46, 47818) wydawnictwo ciągłe #47818

Metryki

40,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się