Lojalność behawioralna a zewnętrzny wizerunek banku jako pracodawcy.
Opis bibliograficzny
Lojalność behawioralna a zewnętrzny wizerunek banku jako pracodawcy. [AUT.] GRZEGORZ WESOŁOWSKI, SEBASTIAN BIAŁOSKURSKI. W: Proaktywność i podejmowanie ryzyka w procesie rozwoju organizacji / redakcja Katarzyna Bratnicka-Myśliwiec, Anna Dyląg, Bartłomiej J. Gabryś Kraków 2018, Uniwersytet Jagielloński w Krakowie Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 77-88, il., bibliogr, 978-83-233-4468-1.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Wydawca:
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok: 2018
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca monograficzna
Informacje dodatkowe
Liczba arkuszy wydawniczych: | 0.60 |
---|---|
Rekord utworzony: | 30 stycznia 2019 14:29 |
Ostatnia aktualizacja: | 27 września 2019 10:44 |
Linki zewnętrzne
PBN
5ec00524ad49b31cced89002
Identyfikatory
ISBN: 978-83-233-4468-1
BPP ID: (59, 44797) wydawnictwo zwarte #44797
Metryki
20,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.