Lojalność emocjonalna podstawą długookresowej współpracy oferentów z nabywcami finalnymi.
Opis bibliograficzny
Lojalność emocjonalna podstawą długookresowej współpracy oferentów z nabywcami finalnymi. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. Handel Wewn. (Warsz.,1955) 2011 Nr 4 s. 26-34, il., bibliogr.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Handel Wewnętrzny 2011 Nr 4, s. 26-34
Rok: 2011
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: publikacja popularnonaukowa
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 25 kwietnia 2012 12:22 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:20 |
Identyfikatory
BPP ID: (46, 27744) wydawnictwo ciągłe #27744
PBN ID (hist.): 27744
Metryki
6,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.