Marketing okiem młodych naukowców / redakcja Agnieszka Bojanowska.
Opis bibliograficzny
Marketing okiem młodych naukowców / redakcja Agnieszka Bojanowska. [RED.] AGNIESZKA BOJANOWSKA. Lublin 2023, Politechnika Lubelska, 177 s, 978-83-7947-572-8.
Szczegóły publikacji
Źródło:
177 s.
Wydawca:
Politechnika Lubelska
Rok: 2023
Język: Polski
Charakter formalny: Książka
Typ MNiSW/MEiN: praca monograficzna
Open Access
Tryb dostępu: inne Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: Creative Commons - Uznanie Autorstwa - Na Tych Samych Warunkach (CC-BY-SA) Czas udostępnienia: w momencie opublikowania
Informacje dodatkowe
Linki zewnętrzne
PBN
65c21c0e4097073cbe07b163
Strona WWW
https://bc.pollub.pl/dlibra/publication…
Identyfikatory
ISBN: 978-83-7947-572-8
BPP ID: (59, 50020) wydawnictwo zwarte #50020
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.