Marketing personalny a kreowanie wizerunku firmy.
Opis bibliograficzny
Marketing personalny a kreowanie wizerunku firmy. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK., Rozprawy Naukowe - Akademia Rolnicza w Lublinie z. 292. Lublin, Wydaw. Akademii Rolniczej, 2005. - 252 s., il., bibliogr.
Szczegóły publikacji
Wydawca:
Wydaw. Akademii Rolniczej, 2005. - 252 s., il., bibliogr.
Rok: 2005
Język: Polski
Charakter formalny: Praca habilitacyjna
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 9 lipca 2007 00:32 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 03:17 |
Identyfikatory
BPP ID: (59, 14542) wydawnictwo zwarte #14542
PBN ID (hist.): 14542
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.