Marketing przyszłości, czy powrót do przeszłości.
Opis bibliograficzny
Marketing przyszłości, czy powrót do przeszłości. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. Ann. Univ. Mariae Curie-Skłodowska, H Oecon. 2002 Vol. 36 s. 151-166, il., bibliogr., sum.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio H Oeconomia 2002 Vol. 36, s. 151-166
Rok: 2002
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 9 lipca 2007 00:32 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:14 |
Identyfikatory
BPP ID: (46, 16083) wydawnictwo ciągłe #16083
PBN ID (hist.): 16083
Metryki
4,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.