Marketing w przedsiębiorstwie XXI wieku, czyli marketing wirtualny.
Opis bibliograficzny
Marketing w przedsiębiorstwie XXI wieku, czyli marketing wirtualny. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. W: I Międzynarodowe Seminarium Naukowe Studentów i Młodych Pracowników Nauki, Jarosław, 15-16 listopada 1999 S. 27-32 il., bibliogr. Jarosław, Wydaw. Nauk. PWSZ, 1999, 83-88139-03-7.
Szczegóły publikacji
Źródło:
I Międzynarodowe Seminarium Naukowe Studentów i Młodych Pracowników Nauki, Jarosław, 15-16 listopada 1999, S. 27-32 il., bibliogr.
Wydawca:
Wydaw. Nauk. PWSZ , 1999
Rok: 1999
Język: Polski
Charakter formalny: Polski Referat Zjazdowy
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 2 kwietnia 2011 10:10 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 03:53 |
Identyfikatory
ISBN: 83-88139-03-7
BPP ID: (59, 25464) wydawnictwo zwarte #25464
PBN ID (hist.): 25464
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.