Marketing w przemyśle mięsnym.
Opis bibliograficzny
Marketing w przemyśle mięsnym. [AUT.] WIOLETTA ŻUKIEWICZ-SOBCZAK, KLAUDIA WOŁYŃCZUK, PAWEŁ SOBCZAK. Rzeźnik Pol. 2018 Nr 9 (230) s.32-34, il.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Rzeźnik Polski 2018 Nr 9 (230), s.32-34
Rok: 2018
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: publikacja popularnonaukowa
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 25 października 2018 14:14 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 25 października 2018 14:14 |
Identyfikatory
BPP ID: (46, 44364) wydawnictwo ciągłe #44364
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.