Marketing wewnętrzny jako koncepcja zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem.
Opis bibliograficzny
Marketing wewnętrzny jako koncepcja zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. W: Nowoczesność, ponowoczesność : społeczeństwo obywatelskie w Europie Środkowej i Wschodniej. 1 Lublin, Wydawnictwo Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, 2007, S. 268-274, bibliogr, 978-83-7363-556-2.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Nowoczesność, ponowoczesność : społeczeństwo obywatelskie w Europie Środkowej i Wschodniej. 1, S. 268-274, bibliogr.
Wydawca:
Wydawnictwo Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, 2007
Rok: 2007
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 19 grudnia 2011 14:10 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 03:58 |
Identyfikatory
ISBN: 978-83-7363-556-2
BPP ID: (59, 26752) wydawnictwo zwarte #26752
PBN ID (hist.): 26752
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.