Marketingowe zasady skutecznego pozycjonowania.
Opis bibliograficzny
Marketingowe zasady skutecznego pozycjonowania. [AUT.] SEBASTIAN BIAŁOSKURSKI. W: E-gospodarka, e-społeczeństwo : w Europie Środkowej i Wschodniej. 2 / pod red. Sławomira Partyckiego Lublin, Wydaw. KUL, 2009, s. 154-156, bibliogr, 978-83-7363-840-2.
Szczegóły publikacji
Źródło:
E-gospodarka, e-społeczeństwo : w Europie Środkowej i Wschodniej. 2 / pod red. Sławomira Partyckiego, s. 154-156, bibliogr.
Wydawca:
Wydaw. KUL, 2009
Rok: 2009
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Identyfikatory
ISBN: 978-83-7363-840-2
BPP ID: (59, 24832) wydawnictwo zwarte #24832
PBN ID (hist.): 24832
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.
Informacje dodatkowe
| Rekord utworzony: | 27 listopada 2010 12:08 |
|---|---|
| Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 03:51 |