Marketingowy dylemat organizacyjny przedsiębiorstwa początku XXI wieku (koncepcja funkcjonalna a koncepcja procesualna).
Opis bibliograficzny
Marketingowy dylemat organizacyjny przedsiębiorstwa początku XXI wieku (koncepcja funkcjonalna a koncepcja procesualna). [AUT.] AGNIESZKA BARUK. W: Przedsiębiorstwo u progu XXI wieku. II Ogólnopolska Konferencja Naukowa. Zakopane S. 21-28, il. [Rzeszów], Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2001, 83-7199-170-3.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Przedsiębiorstwo u progu XXI wieku. II Ogólnopolska Konferencja Naukowa. Zakopane, S. 21-28
Wydawca:
Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2001
Rok: 2001
Język: Polski
Charakter formalny: Polski Referat Zjazdowy
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 9 lipca 2007 00:32 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 03:01 |
Identyfikatory
ISBN: 83-7199-170-3
BPP ID: (59, 9803) wydawnictwo zwarte #9803
PBN ID (hist.): 9803
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.