Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Marketingowy dylemat organizacyjny przedsiębiorstwa początku XXI wieku (koncepcja funkcjonalna a koncepcja procesualna).

Opis bibliograficzny

Marketingowy dylemat organizacyjny przedsiębiorstwa początku XXI wieku (koncepcja funkcjonalna a koncepcja procesualna). [AUT.] AGNIESZKA BARUK. W: Przedsiębiorstwo u progu XXI wieku. II Ogólnopolska Konferencja Naukowa. Zakopane S. 21-28, il. [Rzeszów], Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2001, 83-7199-170-3.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Przedsiębiorstwo u progu XXI wieku. II Ogólnopolska Konferencja Naukowa. Zakopane, S. 21-28
Wydawca:
Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2001
Rok: 2001
Język: Polski
Charakter formalny: Polski Referat Zjazdowy
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:9 lipca 2007 00:32
Ostatnia aktualizacja:12 września 2017 03:01

Identyfikatory

ISBN: 83-7199-170-3
BPP ID: (59, 9803) wydawnictwo zwarte #9803
PBN ID (hist.): 9803

Metryki

0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się