Measuring visual pollution by outdoor advertisements in an urban street using intervisibilty analysis and public surveys.
Opis bibliograficzny
Measuring visual pollution by outdoor advertisements in an urban street using intervisibilty analysis and public surveys. [AUT.] SZYMON CHMIELEWSKI, DANBI LEE, PIOTR TOMPALSKI, TADEUSZ J. CHMIELEWSKI, PIOTR WĘŻYK. Int. J. Geogr. Inf. Sci. 2016 Vol. 30 Issue 4 801-818, il., bibliogr., sum. DOI: 10.1080/13658816.2015.1104316
Szczegóły publikacji
Źródło:
INTERNATIONAL JOURNAL OF GEOGRAPHICAL INFORMATION SCIENCE 2016 Vol. 30 Issue 4, 801-818
Rok: 2016
Język: Angielski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 9 lutego 2016 15:11 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 17 sierpnia 2021 13:18 |
Linki zewnętrzne
DOI
10.1080/13658816.2015.1104316
Strona WWW
http://www.tandfonline.com/eprint/Ufi3F…
Identyfikatory
BPP ID: (46, 37315) wydawnictwo ciągłe #37315
PBN ID (hist.): 37315
Metryki
35,00
Punkty MNiSW/MEiN
2,502
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.