Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Measuring visual pollution by outdoor advertisements in an urban street using intervisibilty analysis and public surveys.

Opis bibliograficzny

Measuring visual pollution by outdoor advertisements in an urban street using intervisibilty analysis and public surveys. [AUT.] SZYMON CHMIELEWSKI, DANBI LEE, PIOTR TOMPALSKI, TADEUSZ J. CHMIELEWSKI, PIOTR WĘŻYK. Int. J. Geogr. Inf. Sci. 2016 Vol. 30 Issue 4 801-818, il., bibliogr., sum. DOI: 10.1080/13658816.2015.1104316
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Rok: 2016
Język: Angielski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:9 lutego 2016 15:11
Ostatnia aktualizacja:17 sierpnia 2021 13:18

Identyfikatory

BPP ID: (46, 37315) wydawnictwo ciągłe #37315
PBN ID (hist.): 37315

Metryki

35,00
Punkty MNiSW/MEiN
2,502
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się