Młodzi nabywcy finalni jako podmioty oddziaływania merchandisingowego.
Opis bibliograficzny
Młodzi nabywcy finalni jako podmioty oddziaływania merchandisingowego. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. Probl. Jakości 2007 R 39 nr 8 s. 43-47, bibliogr.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Problemy Jakości 2007 R 39 nr 8, s. 43-47
Rok: 2007
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 13 maja 2008 11:24 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:15 |
Linki zewnętrzne
Strona WWW
http://www.sigma-not.pl/zeszyt-1473-pro…
Identyfikatory
BPP ID: (46, 18381) wydawnictwo ciągłe #18381
PBN ID (hist.): 18381
Metryki
2,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.