Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Modele i metody pomiaru jakości usług.

Opis bibliograficzny

Modele i metody pomiaru jakości usług. [AUT.] MONIKA STOMA. Lublin, Q&R Polska, 2012, 145 s, il., bibliogr, 978-83-934606-0-1.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
145 s.
Wydawca:
Q&R Polska, 2012
Rok: 2012
Język: Polski
Charakter formalny: Książka w języku polskim
Typ MNiSW/MEiN: praca monograficzna

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:20 lutego 2013 14:11
Ostatnia aktualizacja:12 września 2017 04:08

Identyfikatory

ISBN: 978-83-934606-0-1
BPP ID: (59, 29566) wydawnictwo zwarte #29566
PBN ID (hist.): 29566

Metryki

0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się