Motives and barriers of organic food demand among Polish consumers: A profile of the purchasers.
Opis bibliograficzny
Motives and barriers of organic food demand among Polish consumers: A profile of the purchasers. [AUT.] JULIA WOJCIECHOWSKA-SOLIS, ANDRZEJ SOROKA. Br. Food J. 2017 Vol. 119 Issue 9 s. 2040-2048, il., bibliogr., sum. DOI: 10.1108/BFJ-09-2016-0439
Szczegóły publikacji
Źródło:
British Food Journal 2017 Vol. 119 Issue 9, s. 2040-2048
Rok: 2017
Język: Angielski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 18 sierpnia 2017 11:24 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 28 kwietnia 2021 08:24 |
Linki zewnętrzne
PBN
5ec00608ad49b31cced94d30
DOI
10.1108/BFJ-09-2016-0439
Strona WWW
http://www.emeraldinsight.com/doi/full/…
Identyfikatory
BPP ID: (46, 42361) wydawnictwo ciągłe #42361
PBN ID (hist.): 42361
Metryki
25,00
Punkty MNiSW/MEiN
1,289
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.